Kas osanikevaheline konflikt võib olla kasulik?

Ega konflikt perekonnas ja konflikt teise osanikuga kuigipalju ei erinegi. Kui konflikti õigesti suhtuda, võib see saada ettevõtte ja ka osanike endi evolutsiooni järgmiseks sammuks. Kui selles näha positiivset, siis on see justkui kutse astuda evolutsiooniredelile! Kui konflikte karta- võib see saada ettevõttele saatuslikuks!

Minu coachingupraktikas on väga sagedasti ilmnev jututeema – suhted kaasosaniku või –osanikega on halvenenud ja kommuniktasioon jäänud pealiskaudseks. Konfliktisöed hõõguvad, kuid otse ei räägita.

Kui sa oled samas olukorras, siis tea, et sa pole ainus ja sinusuguseid murelikke kaasosanikke on väga palju. Kui kodudes on sellisel juhul „pilt on-häält pole“, siis ettevõtluses kohtab rohkem vastupidist ehk „hääl on (koosolekud), kuid pilti pole“ ehk kokku ei taheta saada ja kontorisse ei tulda.

Startup kultuuris, kus kõik peavad olema õhetavate põskede ja säravate silmadega on seda loomulikult ka väga palju. Me ju muudame maailma, mis konfliktid? Aga isegi maailma muutes on normaalne, et konfliktid tekivad.

Seega:

  • Konfliktid on arengu normaalne osa
  • Oluline on, kuidas seda lahendatakse
  • Osanike konflikt on nagu pereriid – lapsed (loe: töötajad) tunnevad seda niikuinii ja see ajab neid segadusse ning nende õppeedukus (töötulemus) halveneb

Kui ettevõtja pole lapsepõlvest saati harjunud selliseid olukordi lahendama, siis soovitaks kindlasti coachi juurde aeg kinni panna ja olukorrad turvalises keskkonnas eelnevalt läbimängida.

JAGA ARTIKLIT

Scroll to Top